Het lijkt erop dat je een verouderde browser gebruikt waarin sommige onderdelen van Clubbase niet goed functioneren. We raden je aan om een andere browser te gebruiken.

Clubbeheer

  • Algemeen

    • Waar kan ik Clubbeheer voor gebruiken?

      Clubbeheer gebruik je om jouw sportclub te beheren binnen Clubbase. Dit doe je aan de hand van 6 onderwerpen: algemeen, clubprofiel, betaalgegevens, beheerders, trainers en locaties. In deze tutorial nemen we je mee in welke informatie je precies binnen deze 6 onderwerpen kunt invullen en beheren.

    • Het lukt me niet om een sport(bond) toe te voegen, hoe kan dit?

      Typ minimaal 3 letters van de sport(bond) in het invulveld. Daarna verschijnen daaronder suggesties die je aan kunt klikken. Wil je meerdere sporten / sportbonden toevoegen? Vul ze dan één voor één in. Let op: je kan pas een sportbond toevoegen nadat je minimaal één sport hebt toegevoegd 

    • Hoe kan ik mijn club verwijderen uit Clubbase?

      Het is niet mogelijk om je club te verwijderen. Afmelden bij de verschillende platformen waar je aan deelneemt is wel mogelijk. Hierdoor is je club op deze platformen niet meer zichtbaar. Ook kan je alle beheerders verwijderen, waardoor de club niet meer actief is. Indien wenselijk kan je via NOC*NSF  Sport Support de betaalgegevens van jouw club laten weghalen.  

    • Kan ik meerdere sporten koppelen aan mijn sportclub?

      Ja, dit kan. Typ minimaal 3 letters van de sport(bond) in het invulveld. Daarna verschijnen daaronder suggesties die je aan kunt klikken. Wil je meerdere sporten / sportbonden toevoegen? Vul ze dan één voor één in.  

    • De sport die ik aanbied, kan ik niet toevoegen aan mijn club. Hoe kan dit?

      Het kan zijn dat uw sport niet opgenomen is in de lijst met sporten. Neem in dit geval contact op met NOC*NSF Sport Support via ... . Zij helpen je graag verder. 

    • Kan ik meerdere sportbonden koppelen aan mijn sportclub

      Typ minimaal 3 letters van de sport(bond) in het invulveld. Daarna verschijnen daaronder suggesties die je aan kunt klikken. Wil je meerdere sporten / sportbonden toevoegen? Vul ze dan één voor één in. Let op: je kan pas een sportbond toevoegen nadat je minimaal één sport hebt toegevoegd 

  • Clubprofiel

    • Waarom dien ik de clubprofielgegevens van mijn club in te vullen?

      Zonder clubprofielgegevens kun je je club niet aanmelden voor programma’s waar je aan mee kunt doen. Bijvoorbeeld platforms waar jouw club aanbod kan aanbieden voor potentiële sporters.  

    • Mijn logo kan niet worden geüpload in mijn clubprofiel, wat gaat er mis?

      Het logo mag maximaal 250 x 250 pixels zijn. Om het logo in het juiste formaat te krijgen kun je via www.fotoverkleinen.nl het logo kleiner maken. 

    • Mijn logo is niet volledig zichtbaar op de detailpagina van mijn sportclub. Wat kan ik doen om dit op te lossen?

      De ideale afmeting van de afbeelding is 250 x 250 pixels. Bij afbeeldingen die rechthoekig zijn wordt een deel van de foto afgesneden. 

    • Ik kan mijn clubprofielgegevens niet opslaan, wat ontbreekt er?

      Er zijn een aantal verplichte velden die je moet invullen om je clubgegevens op te slaan. Als je deze niet allemaal hebt ingevuld en je kiest ervoor op te slaan, verspringt de pagina naar het betreffende invulveld.  

    • De contactgegevens van mijn club zijn gewijzigd, waar kan ik dit aanpassen?

      Je kunt de contactgegevens van je club wijzigen binnen het onderdeel Clubbeheer, via ‘Mijn Clubbase’, op het tabblad Clubbeheer. Link. 

  • Betaalgegevens

    • Waarom dien ik de betaalgegevens van mijn club in te vullen?

      Als sporters deelnemen aan een door jou georganiseerde, betaalde activiteit willen we graag het inschrijfbedrag van de sporter aan jouw club uitbetalen. Zie hiervoor ook de FAQ Uitbetaling 

    • Hoe wijzig ik mijn betaalgegevens?

      Indien de betaalgegevens niet kloppen, neem dan contact op met NOC*NSF Sport Support. 

    • Wanneer krijg ik uitbetaald?

      Uitbetaling geschiedt door Organisator rond de 24ste van iedere maand, over de maand voorafgaande aan de maand waarin de betaling wordt uitgevoerd. 

    • Wie betaalt mijn club uit?

      De maandelijkse uitbetaling wordt verzorgd door NOC*NSF. 

    • Wat gebeurt er met de betaalgegevens die ik invul?

      In de privacyverklaring wordt beschreven hoe NOC*NSF omgaat met jouw persoonsgegevens, die wij van jou ontvangen wanneer je gebruik maakt van Clubbase. Dit betreft ook de betaalgegevens van jouw club. De privacyverklaring vind je in de footer. Link 

    • Worden mijn betaalgegevens veilig opgeslagen?

      NOC*NSF neemt passende technische en organisatorische maatregelen om jouw persoonsgegevens te beveiligen tegen verlies of tegen enige vorm van onrechtmatige verwerking. 

  • Beheerders

    • Ik wil iemand anders toegang geven tot mijn sportclub. Hoe doe ik dat?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad beheerders nieuwe beheerders toegang geven. Je voert hier het e-mailadres van de betreffende persoon in en deze krijgt hierover vervolgens bericht. Link 

    • Hoe verwijder ik een beheerder van mijn sportclub?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad beheerders de huidige beheerders van jouw club verwijderen. 

    • Waar kan ik de beheerders van mijn sportclub beheren?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad beheerders de beheerders van jouw club beheren. Bijvoorbeeld nieuwe beheerders uitnodigen of huidige beheerders verwijderen. 

    • Hoe wijzig ik mijn e-mailadres als beheerder?

      Jouw e-mailadres is gekoppeld aan het sportprofiel waarmee je bent ingelogd. Deze kan je wijzigen door rechtsboven naar jouw sportprofiel te gaan.  

  • Trainers

    • Waar kan ik de trainers van mijn sportclub beheren?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad trainers nieuwe trainers toegang geven. Je voert hier het e-mailadres van de betreffende persoon in en deze krijgt hierover vervolgens bericht. Link 

    • Hoe wijzig ik de contactgegevens van mijn trainers?

      Het e-mailadres van een trainer is niet te wijzigen. Indien je toch het e-mailadres wilt wijzigen zal de trainer verwijderd moeten worden en opnieuw moeten worden toegevoegd.  

  • Locaties

    • Waar kan ik de locaties van mijn sportclub beheren?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad locaties je hoofdlocatie en trainingslocaties beheren. Link 

    • Hoe voeg ik een nieuwe trainingslocatie toe?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad locaties je huidige trainingslocaties beheren en nieuwe toevoegen. Link 

    • Hoe verwijder ik een trainingslocatie?

      Binnen het onderdeel Clubbeheer, te bereiken via Mijn Clubbase, kan je via het tabblad locaties je huidige trainingslocaties verwijderen door rechtsboven in het kader op Verwijderen (met het prullenbakje erachter) te klikken . Link 

Heb je een vraag?

Heb je een vraag?

Neem contact op met NOC*NSF Sport Support via: